Jun 20, 2021

Sleepy June

It's already June! Aku berharap semuanya kuat menghadapi ujian Covid-19 ni.

**

Lately aku ada masalah tidur. Tidur tak sampai sejam dah terjaga. Waktu tidur aku juga tak menentu. 

So, aku decided beli supplement untuk bantu aku tidur. Tapi aku perasan, supplement tersebut berkesan sekali untuk 2 hari. Kalau hari ni aku boleh tidur, esoknya pula macam takde kesan je untuk aku. 

Okayz jadinya aku tak tau nak habiskan cerita di atas macam mana. Hahaha

Aku sebenarnya tetiba buka dinieezyane.blogspot.com ni, dan tengok the latest update was on April. Dan secara tiba-tiba rasa nak update sikit walaupun tak tau nak cerita apa. Eh jap, siapa je buka blog ni gila? *facepalm 

Oh, aku ada terfikir macam nak beli smartwatch untuk track tidur aku. But, is it even worth it? Aku dah la lagi prefer tak pakai jam. TicWatch E3 serius sempoi. Snapdragon Wear 4100, pakai Google's Wear OS so dia ada Google Pay and bateri tahan lebih sehari. Tapi ntahlah. 

Haaa, sekarang ni aku banyak main Genshin Impact. Weh serius best!

Sooooo that's it. Later guys!

No comments:

Post a Comment