Apr 9, 2021

Assalamualaikum,

Hi semua! *berpurapuraadaorangbacablogni


Aku pinjam laptop kawan aku ni. So alang-alang aku macam nak update la sikit blog kesayangan ni. *cuteface

Dah 1 tahun 1 bulan rasanya aku tak balik Malaysia. Lama betul ye. Aku ada banyak nak cerita, tapi idea macam kehausan idea. hahaha

  • Aku dah dapat vaccine Pfizer-BioNTech; 2nd 3rd of March 2021.



  • Aku dah start fedup dengan management kerja sekarang, so aku cari kerja kilang.
  • InsyaAllah, bulan depan start kerja tempat baru.
  • Tengah serabut kepala nak cari bilik baru; bilik sekarang yang aku duduk ni agak jauh daripada tempat kerja baru.
  • Lastly, aku tak perasan akan kehilangan education certificate degree aku! whatthefishyfishyinthesea

Aku tiba-tiba rasa macam lapar pulak. Sebenarnya banyak je aku menaip, tapi simpan je dalam draft. Dah makin tua ni makin introvert pulak. HAHAHA
Ja ne! See you guys later.

No comments:

Post a Comment