Oct 4, 2009

Study Week? Apa itu?

Study= Belajar
Week= Minggu
Study week= Belajar minggu

Eh? Macam pelik je bunyinya. XD

Ok. PSPM dah dekat. Sekarang dah masuk study week.
Aku... malas. Banyak lagi tak cover. Fizik Kimia Math. MUET? Duhh...

Tapi, semalam aku sempat lagi meng-outing-kan diri. Yeah! *Dush*
Pergi Megamall Kuantan bersama Imran (tiada Ajmain) dan PG. Classmate aku.
Besar juga Kuantan ni. Nak pergi Mega pun boleh sesat. Hahaha
Ingatkan nak tengok wayang, tapi takde cerita best.
Tiba2! aku nampak 'budak separa cantik'. Budak kuliah aku gak. Dengan pakwe dia kot. Beratur beli tiket wayang.

Then, main game guna token kat Mega tu. Banyak gak habis. Puas hati aku. Driftdriftdriftdrift. Yeah!

Dah nak masuk Asar, tak jumpa jalan ke KMPh. Haha
Terus ke arah rumah aku. Dah makan2 solat2, pergi TC lak. Ramai orang. Ingat aku je nak gi situ. lol






Lepas Maghrib, keletihan yang amat sangat sudah terasa. Tapi aku taknak tidur. Plan nak tengok G.I Joe kan. lepas Isya', Umi ajak pergi rumah terbuka. Makanmakan! haha. 2 rumah pulak tu. Burpp...
Balik2, amat letih. Terus tak sedar. ZZZzzz...


Oh ya. Hari Jumaat hari tu kan, aku pergi cubical (bilik guru XD).
Pastu ternampak bende ni...


Teringat lagu Nora Zen by Komplot.
♪Suria, silau terpancar
Hidup Komplot! *takpasalpasal. hahaha

Jaa~
Wassalam.

3 comments: