Sep 25, 2009

JumaatKhamisJumaatKhamis. "Diamlah woi! Nak tido ni!"

Pagi ini, aku dikejutkan dengan satu pertelingkahan. Bukan la satu pertelingkahan KOT. Tapi lebih kepada satu percanggahan pendapat antara mak sedara aku dengan suaminya. Abah pun ada sekali rasanya.

"Hari ni hari Khamis!"
"Jumaat lah!"
"Khamis...!"
"Hari ni Jumaat."
"Ehh... melawan cakap orang tua lak."

Hahahaa. Lebih kurang camtu lah.

Aku lak, bangunbangun je, terus pergi kat komputer. Tengok tarikh dengan hari.
"Eh, 25hb lah. Jumaat lah kan."
Tak puas hati lagi, aku tengok lak handphone.
"Betul lah hari Jumaat."

Lepas itu, aku berfikir panjang.
"Mana hari Khamis? Semalam lah kot. Tapi, apasal macam kurang satu hari je minggu ni??!!"
Lepas tu, aku malas nak fikir. Haha. Serabuttt je.
Masa... makin pantas berlalu.

"Arghh!! Cuti dah nak habis!!!!" MySpace

2 comments:

  1. dinie2.
    relax.
    matrix is fun,enjoy,senang,no stress okeh?
    hahaha!
    matrix is damn!

    ReplyDelete