Aug 16, 2009

Penyembelihan beramai-ramai

Assalamualaikum dan salam muhibbah. ^^

Cuti yang amat sangat panjang giler dah seminggu berlalu. Dan... aku agak rindu kat cuti tu. =.="

Semalam, ada amali sembelih. Lembu dua ekor dengan 120 ekor ayam. Tetapi, 4 ekor ayam tu tak selamat disembelih lalu menjadi bangkai. Agak membazir di situ ye.

[Potong.. potong!!]

Then, pelajar-pelajar KMPh yang agak rajin main masakmasak pula. Aku taklah join sekali. Kalau aku masak, semua nak rasa. Tak cukup lak kan.
So, aku tolong basuh daging lembu dengan angkat2 barang je lah.

Malam ni, kelas aku kena wat show secara live sempena Ambang Kemerdekaan. Wat Choral Speaking yang bertajuk 'One Malaysia'. Berdebardebar lah gak kan. Semua tengok kami sekelas buat show kat atas pentas nanti.

Malam semalam dengan pagi tadi ada buat latihan untuk choral speaking. Kehilangan Dayah aka Penolong menyebabkan persembahan kami agak kureeenngg sedikit. Sikit je lah. Haha

[4F26a]

[Takde kerja dah ni]

[Handphone aku gak jadi mangsa]

[Bujang lapok. haha]

Ok lah. Nak gi perjumpaan JPP lak ni.
Jaa~
Wassalam.

No comments:

Post a Comment