Aug 9, 2009

Mid-Sem Break... dah habis!

Assalamualaikum.

Ok, cuti mid-sem dah habis seminggu yang lalu. Cuti sebab Influenza A H1N1 yang semakin membab* pun dah habis. Cuti Influenza M je takde. Memang takkan ada cuti khas untuk penyakit malas lah. Haih..
and... assignment? Tak complete 100% lagi!! MySpace
Itu memang mengong Dinie. Aku sepak engkau lajulaju karang.

Itu semua, disebabkan Influenza M yang semakin menular. Haha!

Otak aku, dah beku akibat cuti terlalu lama. Cuti salah tak cuti pun salah kan...
'Cuti H1N1' tu... aku tertanya-tanya. Ada ke kelas ganti? Atau lecturer akan gandakan kelajuan mereka semasa mengajar? MySpace

Kelas aku pula, ada dua orang pelajar yang akan pergi tak kembali ke maktab. Fari ngan Hidayah.MySpace
Goodluck lah untuk korang ye.

Oklah.
Jaa ne~
Wassalam.

3 comments:

  1. jawe rangers!!
    selamat kembali ke kmph..;p

    ReplyDelete
  2. Nie mesti sejak skolah lagi da terkena influenza M...sbab tuh dgn saya skali terkena gak...memang malas rasa nyer nak amik trial...
    T_T

    ReplyDelete