Jul 17, 2022

The fall of R25

Kronologi jatuh R25 (link terus ke Twitter)

Kau tau? 2 hari sebelum raya baru-baru ni, yakni 30 April 2022 aku jatuh motor? Ntahlah kenapa aku tak pernah update pasal tu kat sini. Aku update dekat Twitter dengan Instagram je.

So, sekarang ni motornya masih di bengkel. Luka aku dah pulih, tapi pergelangan tangan masih sakit; tak boleh buat kerja berat sebenarnya tapi aku paksa je.

Dan lagi, parut pada jari dia jadi kulit nipis. Jadi sensitif betul. 

Alhamdulillah, aku tak trauma untuk meneruskan kehidupan sebagai seorang rider motorsikal. Cumanya sekarang aku selalu bercakap dengan diri sendiri supaya lebih berhati-hati terutamanya ketika filtering a.k.a. mencilok.

Ktujebai.

°•°•°•°•°•°•°•

Dan Kami pasti akan menguji kalian dengan sedikit ketakutan, kelaparan, kekurangan harta, jiwa, dan buah-buahan. Dan sampaikanlah kabar gembira kepada orang-orang yang sabar, (yaitu) orang-orang yang apabila ditimpa musibah, mereka berkata “Inna lillahi wa inna ilaihi raji’un” (sesungguhnya kami milik Allah dan kepada-Nyalah kami kembali untuk dihisab)” 

2: 155-156


No comments:

Post a Comment