Feb 10, 2022

Kena la ada monitor kalau nak main game tu kan?

Setelah beberapa hari aku menyelam dalam Carousel mencari monitor, akhirnya dapat juga aku beli Samsung SR35 24" dengan harga $130 semalam. Ada je yang jual baru dalam lingkungan harga $180-200. Tapi disebabkan aku nak beli ATH-AD500X, aku ambil yang used je lah. 

AD500X ni aku beli dekat Jaben Singapore pada harga $148. Dah order jugak semalam. Hehehe

Masalah sekarang ni, tinggal cable HDMI sampai je. Since aku malas nak keluar cari cable HDMI tu, aku beli kat Shopee je. Kena bersabarlah menunggu nampaknya. 

Tapi serius, bulan ni aku berbelanja banyak teruk. Persoalannya kenapa aku secara tiba-tiba nak main game semula? Aku ada jawapannya. Jawabnya sebab stress. Mental aku sangatlah tertekan stuck dekat sini. 

Well, Ramadhan semakin menghampiri. Aku harap raya nanti dapatlah pulang ke Malaysia, 3-4 hari pun okay dah. 🥲

No comments:

Post a Comment