Nov 6, 2019

RlVDSyBZT1U=

Pagi tadi aku stuck 3 jam dekat imigresen nak masuk Singapore. And you know what? HR tak percaya dekat aku, siap perli-perli aku. @#$& betul. I really don't like my bad and negative part of myself. They are so dark,  and I cannot handle my dark aura: it will hurt others and myself. So I just smile and curse.

Masa balik pula ambil masa 2 jam setengah. Aku pergi dan balik ikut Woodlands tadi. Masa balik, dari 7.30pm sampai 10.00pm. Gila la, nasib baik aku solat Maghrib dulu. Aku tak tau macamana manusia-manusia yang selalu stuck dekat imigresen tu tempuhi benda sama setiap hari. 

Dari imigresen sampai Kota Tinggi ambil masa sejam. Semua traffic light hijau tadi, alhamdulillah. Ada 4 traffic light tak silap aku. Ada 1 je aku langgar - lagi sesaat nak sampai dia dah merah, so aku langgar je lah sebab masa tu full throttle. Ehehehe.

Tapi kalau hari-hari full throttle skuter aku ni, tak sampai setahun dah boleh jahanam enjin beliau.

ps: korang boleh decode tajuk guna base64.

pps: Banyak anime aku layan lately. Sekarang tengah download Tensei Shitara Slime Datta Ken. Harap sempat tengok nanti.

No comments:

Post a Comment