Jan 31, 2012

Tiba-tiba rasa nak berazam.

Eh tak, bukan azam tahun baru. Apakah dengan azam tahun baru? Kenapa takde azam bulan baru?


Ni azam untuk semester depan ni. Aku nak study tiap hari. TIAP HARI! walaupun sedikit. Part ni memang gila betik aku rasa. Macam melebih-lebih. Mana taknya, tiap sem berazam macam ni, tapi habuk je lebih.


Lepas tu kan lepas tu kan, nak kurangkan main game! Boleh la dota satu round sebelum tidur. Kalau boleh, tak nak dah download game. Ermmm, kalau azam yang ni aku boleh gerenti, dalam mimpi pun macam mustahil nak berlaku.


Asyik gameeee je kan, matang lah sikit ye dak? Tu la korang tak tahu kenikmatan bermain game. Nikmat wey. 


Takpelah, daripada aku membebel guna jari, baik aku main game kejap. Manatau tiba-tiba menang RM35k, takya dah masuk ajl.

No comments:

Post a Comment