Feb 2, 2011

Cuti mid-sem yang sejukkk.

Assalamualaikum.


Mula-mula sekali, mari berdoa agar rakan-rakan kita di Mesir selamat.
Mari kita doakan juga keselamatan mangsa-mangsa banjir. Labis banjir! Kesian mbah aku. Maaf zahir batin mbah, awan terbang rosak pula cuti-cuti ni.


Sejak balik rumah bercuti ni, kipas ruang tamu rumah tak pernah aku nampak berpusing. Cuma aku pelik sikit dengan adik perempuan aku ni, tak reti-reti nak sejuk agaknya. Boleh pula bantai buka kipas kat bilik dia atau di mana-mana sahaja tempat beliau akan lepak.


Lantai rumah selalu sahaja berwap. Mandi pun sekali sehari. Tapi tak mengapa, aku memang dilahirkan wangi dan harum. Air yang keluar dari paip jangan cakap lah, macam air baru keluar dari peti ais. Nak mandi pun baca mantera dulu kasi air tu suam. Dah suam baru mandi. Tapi tak suam-suam, mandi jugalah.


Cuti ni bersemangat nak study. Heh. Mental je, bukan fizikal. Dan cuti terasa kejap. Hari ini dah Rabu. Beb, cuti sampai bila?


Ahad beberapa hari lepas, hangout dengan Aishah Z. dengan Caca dengan Sarah; rakan Sekolah Menengah Abdul Rahman Talib. Tonton wayang cerita Faster. Seronok juga cerita tu. 


Tak sabar nak tunggu April. 
AC: Brotherhood tak lama lagi keluar.
NFS Hot Pursuit seronok! Susah betul nak menang. jYeah!

2 comments:

  1. aku dh menang NFS Hot Pursuit..snang je weih...
    haha

    ReplyDelete
  2. adeq kaw bkk kipas sbb bau kaw mnguasai umah..sbb 2 die bkk oke..kaw jgn plik..

    ReplyDelete