Dec 3, 2010

“The distance between insanity and genius is measured only by success.”

Jadi, orang gilak dan orang terlampau bijak tu sama jelah? 


Manusia yang kononnya telah mencipta formula, yang telah tersedar secara tidak sengaja akan wujudnya graviti kerana kepalanya benjol sedikit akibat hentakan yang dilakukan oleh sebiji epal yang rangup, yang telah menemui sebuah planet yang sebiji macam bumi yang jaraknya beratus tahun cahaya, yang telah mencipta roket untuk sampai ke bulan dan Marikh dan yang telah mencuba untuk meng-klon-kan manusia dan haiwan; semua ini genius atau mungkin mereka sebenarnya kebosanantaktaunakbuatapa sampai skru kat kepala tu dah tertanggal sikit lalu telah berimaginasi seperti Mat Jenin dan akhirnya taddaaaa! jadi famous? 


Tapi tulah, kalau betullah teori aku tu, kita ni rugi jugalah dilahirkan lambat. Kalau tak, dapat jadi famous sebab budak-budak sekolah kena belajar formula yang kita buat. 


Tapi macam tak best pula sebab nanti budak-budak sekolah kutuk kita, "Siapalah yang cipta formula mengarut ni? Menyusahkan betul nak jawab exam."


Aku pun kebosanantaktaunakbuatapa sampai main game pun asyik menang je. Kalau berterusan macam ini, boleh jadi macam Isaac Newton aku. Jadi macam Jimmy Neutron pun ok jugak. Tapi, jadi Patrick Star macam seronok?


Ouh, Happy December! dan Selamat Hari Lahir! untuk adik perempuan aku; Diyana. Dia tiada facebook, tak perlulah nak search. Aku ada facebook pun sebab ada orang suruh. Aku mana reti sangat facebookfacebook ni.


Cuti-cuti ni, Maxis dan Celcom sayang betul dekat aku. Asyik-asyik hantar mesej je. Tapi kesian aku tak baca; terus delete. Cubalah send kredit free ke kan, barulah tak kena delete.


Kenapa movie-movie latest macam bosan je aku tengok? Nak download pun malas. Macam tak best. Mungkin kerana 2 Alam tu memang terbaeekkk dan gempak gila bombastik sampai cerita yang gempak tapi macam separuh jalan pun jadi tak best? Oh oh, teringin nak tengok Rapunzel.


Kesimpulannya, aku rasa nak potong rambut lah. I want to cut it longer! Dayyuummm

4 comments: