Nov 7, 2010

What if... There's no if.


who's the guy you write so much about?

He’s just someone from my past.

From your past? But you still write and care about him. So he's still in your present.
Er, ftw? Jiwang kejap je lah.


hooYeah! Isnin ni paper TITAS. Apa yang aku dah baca? Well, DotA and blogging, online-ing a little bit. Betul, kadangkadang je aku online. Ok tipu je. Kalau duduk dalam bilik sambil study, 9/10 daripadanya aku akan pandang screen laptop, 0.5/10 aku akan buat benda normal dan 0.5/10 mungkin aku study.


lol
Nasib baik aku boleh kawal nafsu aku untuk tidak melara, ber-TC, berkaraoke, bersiarsiar-membuangmasa-but-it's-fun!, blablabla sampai 13 ni. Kira kurang sikitlah masa aku yang terbuang. Bolehlah study sikittt.




Malas betullll nak membelek nota.

4 comments: