Nov 8, 2010

Dengar loceng berbunyi, buat bodoh. "Eh, fire drill ke?" Masih tidak berganjak.

Assalamualaikum.


Fuhhh! Baru lepas exam TITAS. Perasaan? Agak mengantuk. Tapi petang ni ada test wiring pulak. Adehh


Tadi masa exam, dalam jam 9.45 pagi ...


"Riiiinnnnnggggggg!" bunyi loceng pakcik icecream. Eh tak. Tipu je. Fire drill berbunyi sebenarnya. 


Tapi takde orang berganjak dari tempat duduk masingmasing. Aku perhati merekamereka yang boleh aku perhati. Khusyuk betul jawab soalan sampai bunyi loceng pun tak dengar? Pensyarah pun buat bodoh je kan. I was like, "What the Fish?"


Lama kelamaan, loceng itu dimatikan. Tak berbunyi.


Sudahhhlah dengan TITAS. Aku tengah tunggu Adib dengan Lukemey ni, bila nak ber-DotA nya?

5 comments:

  1. apa sebena nye tu dinie?
    GIMIK je kot?

    ReplyDelete
  2. Tu bunyi loceng wonderpets aku rasa.

    ReplyDelete
  3. Ajak main dota tak mau !
    :(
    am

    ReplyDelete
  4. Heh? Kau kat mana aku kat mana? haha

    ReplyDelete