Jun 2, 2010

Insomnia?

Insomnia adalah kesukaran untuk tidur dengan nyenyak. Eh, mungkin tak boleh tidur terus? Entahlah.
Aku dah hampir 4 hari tak boleh tidur dengan nyenyak. Letih weyh! Dulu masa kat matrik berharaplah susah nak tidur. Sekali, kat rumah pulak lah susah nak tidur.

Tidur tu bolehlah kan. Cuma tak nyenyak. Nasib baik lah mata tak merah ke bengkak ke kan.

Haaaa! Lepas ni aku tak kisah dah susah nak tidur ke apa. Sebab aku nak beli graphic card baru! Lepas tu main game puas2 macam orang gile. Habis la kau Dinie tak cukup tidur lepas ni. haha

Ok dah tu je. Tak tau nak taip apa.
Jaa ne~
Salam.


8 comments:

  1. hak3..aiyak!ingt kan nk bli ubat tyd0 ke ape nk suh tyd0..bley plak bli mende utk men game..hak3..syabas dan tahniah d ucapkan..hak3 :DD

    ReplyDelete
  2. kalau susah sgt nak tidur senang je. lari setempat or pumping sampai letih tahap 5. konpem nyenyak tidur.

    ReplyDelete
  3. hahah minum susu! bahahha ;))
    do you know me?
    XOXO Gossip Girl!
    haha tiba tiba :D

    ReplyDelete
  4. benci gilaa like2 kt sni!
    td0 awl la dinie!
    kita da nk msok U da
    hahaha

    ReplyDelete
  5. Tasya: terimakasih. haha

    Asyraf: Aku dah buat dah. Tak blh jugakk.

    Liyana: Eh, Liyana kan? tiba2 je cakap pasal susu mmg kaulah. haha

    Raisa: alahh kau, aku nk tlg buatkan tanak.
    Oh, nanti kat u tidur lambat jugakkk kan. hihi

    ReplyDelete
  6. hak3..samasama..amcm..nyenyak x 'tyd0' semenjak 2menjak ni??
    p/s : tyd0 lebey kurang mksd nye ngn men game..hak3 :D

    ReplyDelete