Mar 8, 2010

overnight - TC





Sabtu petang, Nadia ajak aku keluar ke TC. Bersamasama dengan beliau; Atiqah K., Raisha dan Tehah. Setelah mendapat pelepasan daripada abah, aku pun keluar.
Dudukduduk menikmati suasana yang tenang di tepi pantai di atas batu besar. Meme tenang lah kat situ.




Malam selepas Maghrib, masingmasing kelaparan. Nadia ajak makan di benteng. Ntah gerai nombor berapa. Sumpah tak sedap. Perut aku semacam je lepas tu. Bukan sakit perut. Tapi...ntah.





Then, nampak dari tempat kami makan tu; 'lampu Batman'. Ada funfair di Tanjung Lumpur. Kami pergi ke sana. Aku tak main pun. Perut semacam je kan. Kang tak pasalpasal MySpace.


Jam 12, Raisha on the phone. Kami menunggu untuk berbual dengannya. Then...

Happy Birthday Raisha!

haha

Dia agak gembira. Dapat hadiah plak tuuu...
Lepas tu, kami hanya berada di TC. Berborakborakmembuangmasa di tepi pantai. Oh, terjumpa Rafizi, Mat, Nurudin, Swat...sapa lagi eh? Mereka pun overnight.

Aku tak tidur pun. Dan pagi itu sangat letih. Atiqah muka ketat gileee pagi tu. Mana taknya, berbual dengan Fizi sampai pagi.

Oh, hajat Tiqah untuk bermandimanda di pantai tidak kesampaian. Mungkin lain kali. Heee...

Aku malas nak menaip. Mengantuk barangkali.

ZZZzzz...

No comments:

Post a Comment