Aug 15, 2008

Avatar: The Last Airbender

Setelah agak lama aku menunggu utk menonton citer the last episode of Avatar: The Last Airbender, akhirnya pada petang yg penuh bermakna ini, dapat juga aku tgk cite tu sampai abes...
Wahah!!! Teruja giler aku.. SPM semakin hampir, sempat lagi tgk kartun...
Pape pon, mmg puas giler ah.. unexpected ending!! aku xterpikir pon ending dia camtu... korang tgk la sendiri kalu nk tau eh... =D
Mmg, mengembang badan aku tgk ending dia.. yeah!! er, bkn mengembang, tp darah cam berderau..
Eh, bkn.. dia mcm... ssh la nk explain. Sng cite, excited la.
Cite ni mmg best. Memang patut dia menang Emmy Award (xsilap aku la). =D Sebenarnya, banyak lagi award, akan tetapi, ku tidak ketahuan. XD

Akhirnya, lepas ni boleh la aku study dengan tenang. Ehehehe...
Sayonara bye bye...

No comments:

Post a Comment