Mar 5, 2017

Weekend, Tasha datang rumah. Dia sampai Jumaat malam. Teruja betul aku bila jumpa dia. Lama gila beb tak jumpa. Dia drive all the way from Damansara Bangi ke sini, bawa kawan dia Tasha juga nama dia. Elok la tu Tasha bawa Tasha.


Lepas jalan-jalan kat bandar, ingat nak makan Mee Rojak Ayam dekat Pelnidung Pantai, tapi tutup pula. Nasib baik kedai sebelah dia buka. Sedap woi Mee Celup dengan Rojak buah dia.

Masa ni Tasha Amira sedang berselfie bermain pasir dengan adik dia.


Malam hari Sabtu tu pula, ke...
 
Teluk Cempedak! Lama betul tak lepas sini.

Awin, Natasha Amira, Azra Natasha.

Benteng! Aku pun first time jejalan sini lepas dia dah siap renovate.

Well, aku betul-betul kagum dengan si Tasha ni. In a marketing team yang ada 2 orang untuk satu Malaysia selama dua tahun ni di SK? Secara positifnya, banyak betul boleh belajar. 

*
Had a really quality time weekend ni. 

Permulaan yang baik untuk bulan baru I guess? Well, who knows. 
Aku pun macam tergerak nak keluar daripada zon selesa sekarang ni. Kerja tak leceh, takde punch card, boleh bersiar-siar sambil bekerja. Tapi sampai bila aku nak macam ni? Dayyum ini tak boleh jadi. Shadow of Mordor dah habis. Kena cari game baru ni.

Anywhoo, selamat ber-Mac dengan berseronok gais, have fun!

No comments:

Post a Comment