Mar 30, 2017

Decision, decisions.

Baru hantar surat resign, and on 2nd of May aku masuk company baru, insyaAllah.

Well, lepas ni kena cari bilik sewa, kena fikir maintenance/roadtax/insurance kenderaan aku guna nanti, tiada lagi PS4 semasa hari bekerja, tiada lagi imternet free, tak boleh dah pergi kerja pukul 10-11 pagi and a lot of things will change. One step forward I guess?
Aku ambil masa beberapa hari juga nak buat keputusan ni. Well, what's done is done. Let's rock'n'roll.

***

And dalam 3 hari lepas, aku terbuka lagu Panic! At The Disco dekat YouTube. Bermula dengan This is Gospel, diikuti dengan Emperor's New Clothes dan kemudian Death of A Bachelor. Aku macam, "wow, kenapa aku tak dengar lagu band ni sebelum ni?" 

Korang kena dengar dari This is Gospel, Lepas tu Emperor's New Clothes kalau dengar lagu dia dekat YouTube, sebab video dia bersambung. Kedua-dua lagu tu dari album yang berlainan btw.

Last aku layan ada la satu-dua lagu dalam album A Fever You Can't Sweat Out; Antaranya I Write Sins Not Tragedies yang aku agak yakin ramai yang sebaya aku pernah dengar lagu ni. 

Aku terus cari album dia tahun 2013 dengan 2016.
 




Oh, Yamaha R25 matte black looks realllllly nice kan?


No comments:

Post a Comment