Oct 28, 2016

Hari Selasa, aku mimpi kami bertiga - aku, Syazwan Satria Biru, dengan Hafiz Storm - pergi main-main dekat tempat keras; lepas lalu Zoo Kuala Lipis, masuk dalam lagi. Kat situ memang ada rumah flat tinggal. Tapi, dalam mimpi aku ada patung, some kind of god maybe?

Si Hafiz main-main dengan patung tu, lepas tu mati kena bunuh hantu kat situ juga. Aku lari masuk kereta, Syazwan lari masuk bangunan. Lepas tu aku pula mati kena bunuh dalam kereta. hahahaha

***

Hari Rabu aku mimpi Hafiz bawa aku pergi Kuantan Parade (walaupun dalam mimpi tu aku confirm tu bukan KP). Lepas tu Hafiz pergi Maybank tinggalkan aku. Ntah tiba-tiba dia menghilang. Lepas tu aku jumpa crush dengan kawan dia. Lepas tu kami pergi makan-makan. Terima kasih Hafiz. hahahahhaa

***

Cuma masalahnya sekarang ni, aku tak terfikir langsung pasal kahwin (tiba-tiba terfikir sebenarnya sebab macam ramai dah kahwin hahaha k), dan mungkin aku dah kena fikir. Dan perenggan ni takde kena mengena pun dengan mimpi kat atas. Macam biasa, aku betul-betul ikut flow kehidupan; takde planning masa hadapan yang kuat, tiada motivasi. Aku, kosong. Jiwa yang sepi. Esok aku nak buat apa pun aku tak tau.

Aku some kind of stuck. Aku tak tau nak buat apa. 

Cuma sekarang aku cuba perbaiki cara pemanduan aku; apex, weight distribution, braking point,  dan kesabaran memandu di dalam kesesakan. Aku juga sering menghayati keindahan semulajadi sejak-sejak ni; mengurangkan pembuangan masa di alam maya.

Tapi tadi, aku nampak motor hitam, atas lori, nampak nombor warna hijau kat motor tu, 06 (?). Naked bike. Dayyum, nampak kemas. Hitam dan hijau, betul-betul kemas.

Ok nak masuk Zohor dah.

No comments:

Post a Comment