Aug 23, 2016

I was thinking about upgrading my motorcycle to a bigger cc. Like, 600cc 4 cylinder?

But then, the power will be too much for me to handle. Plus, I have to upgrade my license to B Full. Mehhhh, I'll pass.

Lepas tu, R25, betul-betul menarik perhatian aku. But knowing Yamaha - at least in Malaysia - the build quality is just not good. Lepas tu, aku tunggu. Anddd, baru-baru ni Yamaha ada keluarkan statement official berkenaan masalah R25 dengan R3 (kot?).

Thennnnn, Honda CBR250RR. The new one. Sangat bengis rupanya. Saiz piston lebih lebar daripada R25. And then, I was thinking, "possible ke model ni masuk Malaysia?"

Then I calm myself down. Lepas tu aku usha PS4. Sambil-sambil usha TV 4k resolution.

Last sekali, aku tarik nafas dalam-dalam. "Dinie, kau betul-betul terjerat dengan keindahan dunia. Hati-hati," aku mengingatkan diri aku.


No comments:

Post a Comment