Apr 9, 2016

Dari tadi aku ralit menekan butang 'older post' pada blog aku ni. Baca balik tulisan-tulisan lama.


Teringat perasaan-perasaan lalu, kenangan silam, 
teringat dulu aku tak makan bawang tapi sekarang aku makan kayy, 
teringat si Pensil Biru; apa khabar anda di sana?
teringat C902 yang awesome; selalu kena culik dengan Tiqah sebab nak selfie dengan geng-geng tino gilo dia,
teringat soalan random Diyana dulu,
teringat test AE dulu; kejap tunda kejap tak,
terbaca kes Adib, tapi tak sure apa yang berlaku. Cumanya aku ada typo "Kaki tersebut terbenam di kaki." Tapi since aku rasa typo tu kelakar, aku biarkan je.
Teringat aku jadi kucin,
teringat Maharaja Lawak minggu ke-11,
teringat cerita hari guru masa darjah 1,
teringat kes sewa kereta sebab nak pergi rumah aku tempah baju lepas kereta mati,
teringat pernah jadi wonderpet dulu,
teringat pernah mimpi Faiqah,
teringat cerita-cerita lawak Adib,
matrikulasi,
teringat cerita kotak,
baca yang ni, kelakar juga. Apebenda la aku ni. haha
tengok gambar-tambar lama,
trip to Shah Alam dan KL; bila tengok balik gambar, rasa kejap je masa berlalu. Azra pun dah nak bernikah. Atiqah K pun macam otw. 
Imran dan Piji di Kuantan, dan pantai,
zaman matrikulasi Hari Merdeka,
midsem break 4F26a,
choral speaking,
Physic's Day KMPh,
random 4F26a, 
reunion SMKART, bowling, random, Perkhemahan Perdana SMART,
pindah rumah,
favicon, okay ni aku rasa comel. Ntah kenapa. hahaha
study untuk SPM,
jamuan KPA, random,
seminar LK,

sekarang aku rindu zaman matrik,
dan tiba-tiba rasa nak bela rambut panjang macam dulu.

Seronok baca balik komen-komen lama.

dan, kau tahu? Lebih 70% kenalan aku dah tukar alamat blog mereka, atau mungkin mereka tidak berblog lagi?

No comments:

Post a Comment