Dec 29, 2012

Lalat kecacingan

Sedang berselera makan nasi berlaukkan ayam goreng dengan togeh, berkuahkan kari, tiba-tiba aku nampak kaki. Aku kenal sungguh dengan bentuk, rupa dan warna akan kaki tersebut. Besar, memang besar. Tapi persoalannya, di mana badannya? Aku pun merendahkan sedikit nafsu makan aku sambil membuang kaki lalat tersebut. Dammit, kaki lalat besar siot! Aku sure tu lalat hijau punya kaki.

Aku ambil nafas, sambung mengisi perut dengan penuh berselera tapi kurang sedikit selera tersebut. Dah habis makan, nampak pulakkk buluuuu. WHAT THE fishy fishy in the sea bro?

---

Tiba-tiba teringat masa kat matrik dulu, tengah makan ikan keli goreng, tiba-tiba ada ulat hijau dalam dia. Tiba-tiba bro! Tiba-tiba je ada! Aku macam, "Eh, ulat hijau?" Sekor je tapi dah mati. Tapi hijau lagi la kan. Macam ulat apple tu. Haaa dapat bayang tak? Tapi aku tibai jugakkk, licin pinggan.

What I was thinking? "The F? Takpelah, bukan najis pun." Lalu sambung makan seperti tiada apa yang berlaku.
kehkeh



Writing this while listening to
  
King for a Day

No comments:

Post a Comment