May 18, 2011

14-6

Assalamualaikum.

Hari ni 14-6-1432, kan? Biasanya kalau 14 atau 15, aku mesti lepak kat Teluk Cempedak, tengok bulan. Oh, ini tentang 14 atau 15 bulan Islam.

Sekarang kat UMP Pekan. Dengan bilik air pihak atasan tutup cakap nak baik pulih. Selama ni aku pakai seronok je, takde yang rosak pun. Masalah betul. Penutup kata announcement yang dia buat, "Segala kesulitan amat kami hargai." Macam F perangai. Menyusahkan gua je beb! Lu orang memang tak lama dah. Masing-masing kena lambung dengan wa nanti kang. Emo kot aku. haha

Hiasan berkadar.
Dahlah pasal kolej kediaman ni pun masih kecoh-kecoh lagi. Tak puas hati la wa macam ni. Ada ke patut budak tahun 1 akan datang terus dapat duduk UMP Pekan? (Ni bagi mereka yang belajar kat UMP Pekan la). Ni aku ni dah lah tahun lepas ulang alik Gambang-Pekan. Sem 3 nanti kena macam tu lagi? 


Hoiii kau orang ingat Gambang-Pekan tu 15 minit dah sampai?1 jam kot. Pergi balik dah dua jam. Nak tunggu bas lagi. Bangun awal pagi, balik-balik letih. Susah bagi aku nak focus dalam pembelajaran macam ni. Ceh macam la aku ni study sangat. 


Budak tahun 1 akan datang yang ambil kos Elektrik, Mech dengan Pembuatan, serius kalian akan kena ragging teruk. Aku bagitau awal-awal ni. Jangan sampai aku sound guna kaki.

Gila apa aku ni nak emo-emo? Emo tak korang?

13 comments:

  1. woah dinie..ganasnye!
    mentang2 la dah denior!
    kekeke:P

    ReplyDelete
  2. arghh!
    typo pulak!
    kau nak ragging bebudak baru yek?
    fuh lega..nasib baik la aku tak masuk UMP.
    lalala

    ReplyDelete
  3. Akuu suruh diorang angkat bapak lembu sambil berjogging nanti. haha

    ReplyDelete
  4. Dinieee adik dearrrr aku elektrik kat UMP jgak huuuuuuuuuu sila ragging :D

    ReplyDelete
  5. siapakah? nama? ic? ambil kos apa?

    ReplyDelete