Nov 14, 2010

‎"Is your moustache the source of you knowledge? If it is, please dont set so difficult question because most of us don't have moustache."

Ouh, ayat kat atas tu sebenarnya ayat pelajar dekat universiti mana ntah. Lecturer dia ni adalah buat kaji selidik pasal pengajaran dia. But then, pelajarpelajar dia komen yang ngarutngarut je. Tak kelakar pun. Tapi korang boleh tengok kat sini


Ouh, it's 13th! Maybe I should go nowhere. Tapiiiii dah kawan ajak pergi ber-babique kan, takkan nak menolak. Tak baikkk kecilkan hati kawan walaupun hanya 5cm. Therefore, kami E17; walaupun tak semua terlibat; telah mengadakan majlis secara besar-besaran di TC yang lebih dikenali dengan nama Teluk Cempedak.


Yeah, it was fun. Really. Walaupun pada mulanya aku ingat bbq ni akan berlangsung di Cherating. Aku taktaulah kenapa aku seorang je boleh terfikir nak buat kat Cherating. Dan walaupun pada kemudiannya sotong 2 kg boleh tertinggal, tak perasan tak bawa. Memang seronok makan asap, hidupkan api walaupun di dalam hujan. Nasib baik ada pondok kan, boleh main masak-masak.


Selepas keletihan ber-bbq, berkaraoke pula di Kuantan Parade. Ada tempat baruuuu, murah pun murah. Heeee


Ok dah, lepas ni memang habislah duit aku keluar berjalan sebab duit sewa kereta je. Mungkin semester depan aku patut beli kereta. Mitsubishi Evo mahal sangat. Subaru Impreza pun jadiiilah. MySpace


Oh, Subaru Impreza berapa ringgit eh?

No comments:

Post a Comment