Jun 11, 2010

F

Eh, kita baru kenal kan?
Aku gurau sikit pun kau nak marah. 
Ayat kau tu, main lepass je ek?
Kau ingat kau bagus sangat lah?
Kau tu perempuannn, tak elok guna ayat macam tu.


Ok dah. Emo sekejap. Lama tak marah ni. Grrrr....
HAHA


Oh, seminggu kejap je berlalu ye.

4F26a, aku rindu korang lah. Macam mana ni?

17 comments:

  1. aku ke dinie.. alamak.. sory2x.. huhu..

    ReplyDelete
  2. Azra, bukan kau lah. =)

    Alia, takpe. Aku tak kisah. Haha

    Didi, kau pun bukan. Maaf. hihi

    ReplyDelete
  3. Dinie kalau aku ada buat ko terasa maaf dipinta. tak sengaja. Maaf..

    ReplyDelete
  4. Liyana: Heee, takpe. Aku tak kisah. Bukan kau yang aku maksudkan.

    Tasya: kau pun bukan.

    ReplyDelete
  5. tak ada lah kadang2 kita cakap tak sedar pun orang tu terasa. kadnag2 perlu juga mintak maaf kan. em oo ok fuhh nasib baik..

    ReplyDelete
  6. Liyana: Hihi. betul jugak tu. Aku pun nak minta ampun lah. ngeeeee

    ReplyDelete
  7. fyuuhhh!!lega~
    tp an if ade gak terase hati ke,gur0 terlampau ke,haraf maaf kan ye..huk3 ^^

    ReplyDelete
  8. Awak mrh sy ke? Beta mintak ampun bnyk2

    ReplyDelete
  9. Awak mrh sy ke? Beta mintak ampun bnyk2

    ReplyDelete
  10. Oh, tidak. Bukan Hana la.
    Tapi ampun diterima. ahaha

    ReplyDelete
  11. patikkah?

    ReplyDelete
  12. ouch. haha syukurlah. :)

    ReplyDelete