Nov 29, 2009

Orang dulu-dulu pernah berkata, "Take it or leave it!"

Assalamualaikum.
Hey YO! =.="


Since internet putusputus dan amat "laju"
seperti siput sedut yang ingin belajar berenang di siang hari, aku telah mengambil keputusan untuk tidur lambat selama 4 haricuti ini hanya kerana nak online. Yeah, cuti 4 hari, rasa macam takde apaapa berlaku. Banyak main game je KOT.
Raya? nothing's special. Tapi, agak terharu sebab pertama kali beraya di rumah sendiri bersama keluarga tercinta.


"Adehh, laparnya..."
-current mood-
haha


Ok, esok dah kena balik kolej semula. Kolej Matrikulasi Pahang di Gambang yang tercinta. Aku rasa, lecturer macam ada bagi kerja. Tapi, takpelah. Cuti adalah cuti. Tiada masa untuk mengulangkaji. Bahahhaaa!


Kepada semua rakanrakanku, semoga tidak berputus asa.


Kalau semester 1 dulu, "
Sometimes, practice makes perfect because LUCK is more important."
-orangmalas maca ni la-


Taapiii, untuk semester 2 ini, "
4 flat, go GO gO!!!" hahahaa
-anganangan itu penting-


but but! katakata masa sem 1 tu masih akan ku pegang. LUCK lebih penting!
haha


Oh ya, Selamat Hari Lahir
Aqilah! Semoga sihatsihat dan ceriaceria selalu. Aqilah tu adik Atiqah K ye. Aku tak kenal dia. Heee...

Masa untuk tidur!

Oyasumi~

Wassalam.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. haha..waktu cuti mmg untuk cuti..poiter smester sblm ni ok x?hehehe

    ReplyDelete