Feb 9, 2009

Kene tag.

1. Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan
#Subaru Impreza (model mana2 pon boleh).
#A computer with an awesome system for any gamer!
#PS3 skali ngan TV Plasma. Haha
#Sony Ericsson XPERIA X1.

#Tawaran kerja dengan gaji yang gempak! XD

2. Alasan terhadap pilihan tersebut
#Kereta ni hebat giler weyh!
#Boleh la aku install game kat computer aku banyak2. Haha
#Nak main game puas2 sampai terkehel jari aku.
#Hp ni macam best. Erm...
#Nak bagi alasan gak ke? Heee...

3. 5 Impresi terhadap orang yang diminati
#Dia ni cute la. =P
#Chantek.. Dirimu buatku tertarik...
#[utk no 3 dan 4, sila ulang dr no 1 dan 2. XD]
#Bagus betul tutup aurat. Anak sapo la ni. Haha

4. 5 perkara hebat yang pernah di lakukan
#Hafal sifir 7 ngan 8! haha (susah weyh!)
#Aku bergusti ngan pakcik aku sampai berlubang kepala. Tapi, nenek aku tampal gune handyplast je.
#Aku modified kereta control aku. Laju giler! Duit pun habis banyak giler. T.T
#Sepak seseorang sampai benjol kepala dia. Wahahaa!
#Aku dah amek SPM (mcm hebat jerk...)

5. 5 ciptaan yang paling disukai (tak semestinya melibatkan teknologi)
#My parents.
#My family.
#Myself.
#Anime, manga, video games.
#Alam semulajadi.

6. 7 perkara yang paling dibenci
#Lewat bangun dari tidur di waktu pagi.
#Komputer aku rosak. T.T
#Internet connection slow gilerrrr!!!
#Bila aku susah nak faham apa yang aku belajar.
#Bila aku rasa serba salah.
#Bila aku tak tau nak buat apa.
#Bila aku kehabisan idea semasa mencari idea. =.="

7. 5 orang yang anda ingin berjumpa
#Manusia2 yg pernah aku kenal.
#Kawan2 lama aku kat SK Taman Rinting.
#Kawan2 aku kat Bukit Ramun.
#Adham Musa (kawan baik aku dulu).
#Rasulullah.

8. Saya nak tag...
#Semua kawan saya! =D

4 comments:

  1. hahahahha.
    lawak sgt yg bergusti dgn pak cik awk sampai kepale berlubang?
    pastu kne tampal ngn hndplst.hahaha!:D

    ReplyDelete
  2. haha
    ye la..
    berlubang..
    pastu keluar byk giler darah.
    Igtkn atuk nak hantar gi hospital, jahit.
    Skali tampal gne handyplast je...
    nsb baik xgne stapler.. XD

    ReplyDelete
  3. kelima lima hadiah tak mampu saya beli..

    wish cukup la ye dinie?
    HAHAHAHAHAHA!!

    ReplyDelete
  4. Kekekee...
    Sape la yang nak kasi hadiah camtu.
    Kene usaha sendiri la kot.
    heee...

    Wish pon boleh kot.
    Tapi tak berapa nak cukup la.
    haha

    ReplyDelete