Dec 21, 2008

Water World

Music: OST Naruto (all)
Mood: Kinda happy


Pagi tadi, abah bertolak ke KL, then akan terbang ke Jambi, Indonesia. Lagi dua bulan, insya-Allah pulang semula Malaysia. Aku lak, baru balik dari Kamdar, teman umi beli kain. Kamdar, memang berbaloi...
Kat Kamdar tadi, aku ada beli baju sejuk. Aku tengok cantik je. Geram la plak. Haha! Nasib baik poket tak kosong lagi.


*offline* internet connection aku ada problem... duhh...

I'm back. Haha! Baru pas menonton citer Hana Kimi kat 8tv. Best ah cite tu. Seronok menontonnya. ^^

Kat Melaka ari tu, aku se-family pergi A'famosa Water World. Sampai sakit2 badan aku main air. Berendam... dah macam badak air. Umi lak, muka merah je. Sunburn la kot.

Sebelum bermandi-manda, kami mengisi perut yang kosong. Umi bawak nasi ayam dari rumah! Sedap tuuu...


[Survey tempat nak makan]

[Tempat makan kami]

[Arghh!! Lapo dah ni!]

[Muka menahan kelaparan tahap dewa]

[Tak boleh tahan dah ni. Jom melantak!]

[I believe i can fly... haha]

[My family ^^]

[Jom berendam!]

[Rock n roll dude... XD]

[My parents]

Lepas Melaka, kami ke Johor. Melawat mak kepada abah aku (nenek aku ah kan?).

Sayonara bye bye ^^
Wassalam...

No comments:

Post a Comment