Dec 17, 2008

NARA

Wo0T!
Internet connection kat rumahku ini semakin lambat. Sudah seperti siput sedut yang baru sahaja menetas. (Siput sedut bertelur ke?)


LEpas Maghrib tadi, kami sekeluarga pergi makan kat NARA. Terletak di Tanjung Lumpur. Sempena birthday aku ngan adik ke-3 aku, umi belanja makan kat sana. Syukran2...

Sebelum makan, umi bagi hadiah kat aku. Umi bagi wallet kat aku. Happy tuuuuu dpt hadiah.
Ngeeeee... =D
Umi, abah ngan adik ke-4 aku kongsi hadiah tu sebenarnya. Thnks ya. Love you all till the end. ^^

Mak sedara aku yg sebaya ngan aku (aku tua 3 hari) yang sepatutnya pergi PLKN dia tak pergi. Dia kata dia dapat UiTM. Rugi la dia tak pergi PLKN. XD

Hari ini agak best la drp hari2 sebelum ni. Tidak membosankan sangat.


Erm, 21122008 bersamaan hari Ahad, abah bertolak ke Jambi, Indonesia. Lepas 2 bulan nanti abah pulang semula ke Malaysia.

21 December... Ada reunion kat TC. Pelajar2 SMART ngan bekas pelajar SMART yang sekarang ni berumur 17 tahun akan berpicnic kat sana. Tak taulah berapa ramai. Aku plak, tak tau lagi boleh pergi ke tak...


Sayonara bye bye~
Wassalam...

No comments:

Post a Comment