Dec 4, 2008

Kene tag ngan KD!!

1- Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
My soul.. mybe.. XD

2-Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
Komik kot...

3-Dimanakah tempat perkahwinan impian anda?
Mane2 jerk. Asal bahagia sudah.. =D

4-Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
Till the end... ^^

5-Adakah anda sedang di lamun cinta?
Mungkin tidak...

6-Di manakah restoran terakhir anda makan malam?
Xigt la plak nme kedai tu.

7-Namakan buku terakhir yang anda beli?
Under Age by Zint...

8-Apakah nama penuh anda?
Mohamed Dinie Ezyane bin Mohamed Masrom

9-Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup
Nak jumpa ngan someone yg blh buat hidup aku sentiasa cerieeee.... XD

11-Christina atau Britney?
Takde org len ke?

12-Adakah anda mencuci pakaian sendiri?
Masuk je mesin. Da siap gi jemur kat ampaian. =D

13-Tempat yang paling seronok anda mahu pergi
Mane2 jerk. Haha!

14-Pelukan atau ciuman?
Mana2 pon boleh. Kekekee...

15- 8 perkara yang saya amat gilai
-Komputer
-Anime
-Video games
-Online
-Tangkap gambar
-Bawak kete/motor lelaju. (Syok giler!)
-Sketching
-Manga

16- 8 perkataan yang sering diucapkan
-Haha!
-lol
-Giler kentang
-*bermonolog*
-Yeah!!
-Warghh!!!
-Entah...

17- 8 buah buku yang terbaru di baca
-Aku membaca?

18- 9 buah lagu yang boleh di dengar berulang kali
-by Nickelback
-by Avenged Sevenfold
-by Slipknot
-by Muse
-by MCR
-by DragonForce
-by Creed
-Instrumental
-Semua band underground Malaysia!

19- 9 Perkara yang saya pelajari tahun lalu
-Erti sahabat
-Melihat sesuatu melalui banyak sudut
-Jangan terlalu manjakan diri
-Berfikir sebelum berkata-kata.
-Skill melukis aku meningkat!! =D
-Addmath itu seronok.
-LK mmg best
-Physics agak seronok.
-Aku belajar jadi ketua kelas. XD

20- Mangsa tag saya
Sume org yang baca mende ni. ^^



No comments:

Post a Comment