Dec 9, 2008

Baru balek dr kampungku

Dalam kol 9.xx mlm td aku baru selamat tiba di rumahku. Alhamdulillah..
Hari Raya Qurban... raya mmg best. Sbb dpt balek kg... pastu, dpt jumpa sedara mara, jumpa sepupu2 aku yg comel lote, men PS2, PSP...
Berpinar-pinar pandangan aku pas lme giler ngadap TV. Men PS2 nyer pasal, sanggup aku wat gitu. Isyk3... Naseb baek SPM dah habish. XD

Haa!! Masa kat Johor, aku ada jalan2 kat sana. Aku cam xcaya je PS3 da ada DVD game bkn original. Harga dlm RM6 gitu. Hebat betol lanun2 kat bumi ni.

Dan td, petang td, pakcik aku bagi tgk skema jawapan Addmath 1. Skema jawapan dia warna hijau. Tak sangka dapat tgk skema jawapan Addmath. SPM lak tu! Haha!!

Aku rasa, aku cam xbape sihat je. Sejak balek kg ari tu, badan aku kejap sejuk, kejap panas, pastu pening kepala. Bile ngadap game, ok plak. Duhh! Mengapa diriku begini?
Then, bile sampai rumah plak, aku xtau la aku camne. Nnt aku bedah siasat...


Tapi kan, sejak2 ni, aku maken kuat makan. Umi kata, orang dah happy, SPM pon dah lepas, fikiran pon tenang je, study pon dah tak, perut senanglah lapar.
Then, umi cakap lagi, asyik makan je, gemuk la nnt.
Haha! Bahya gak tu. XD

Jaa ne...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment