Oct 5, 2008

BerhAri RayA di hAri rAya~

Assalamualaikum.
Hmpr kol 12 pm rite now. AKu masih kepenatan. Mlm td baru sampai umah dr kg. Dlm prjlnn ke sini, perghh... berkilo-kilo kenderaan!!! Teruja aku tgk.

Terigt lak mse aku kat kg. Huhuu... mmg best. Dgn mercunnya, ketupat, rendang, pelita, PS2, PSP, sedara, sepupu, bersalaman, bermaafan, sume lah.


29-30 Sept...


[Keputat ni aku bwat abis kecik dah. Ada lagi kecik sbnrnye... =D]










[Nenek aku ajar aku buat mende bola ni. Ada gaya cam bola takraw. Hmmm... hebat gak aku nih... XD]











Sedng aku khusyuk giler menganyam ketupat, tetiba... BOoM!!! Abah aku bakar mercun... berasap pokok rambutan atuk aku. Muahahaa....


[Berasap siott!!!]

1st Okt...

Di mlm raya, kitorang menunggu terbitnya matahri tuk sembahyang raya. Apa lagi, PS2 jadi mangsa!!! wahahaa... Org len nyanyak tido, kitorang bising jerit GOL!!! Isyk3... xpe2, setahun hanya sekali. Heee....
Kitorang men game bola (Winning Eleven), Tony Hawk ngan NFS. Dan semestinya, aku berulang2 kali menjadi juara. Muahahaa...


Sebelum tu, mercun mesti dibakar!!! Fiuuu.... bo0M!!! Yearghh! Tp, xsmpt aku nk rakam sme, bateri camera low. Huhuu...




[Perghh. Khusyuk giler men game...]

[Kegilaan akibat kekalahan]

[Kegilaan akibat kemenangan]

Di pagi raya...
As usual, kami berbaris ikut umur. Yang besau depan, yang kecik belakang. Then, bermaaf-maafanlah kami...

[Beratur2!!!]

[Saling bermaafan di pagi raya]

[Keluargaku yg kemerahan]

[Budak cekudut yg hyperactive]

Pastu, kami beraya di sana di sini di situ. Mmg byk ah tmpt. Duit raya xde ah byk mne. Tp, alhamdulillah. Seminggu cuti raya ni, sikit giler aku study. Aku igt da cuti bulan 12... XD

And... mlm td, nyesal lak aku on9. Ada something yg terngiang-ngiang kat otak aku ni. *sigh*
What I've done??!!! Pls tell me...

Wassalam...
Sayonara bye bye
^^

No comments:

Post a Comment