Aug 2, 2008

SPM

Assalamualaikum.
SPM tinggal 101 hari jerk lagi dr skarang. 101 kan? yer la kot... 11 November 2008, Tuesday, SPM akan bermula. Ari first tu, xsilap aku, paper BM ngan Sejarah 1. Ari tu la yg akan menentukan mse depan aku (ye ke?). Kalu menetap kat Malaysia, nmpknyer camtu lah kot. hehee... aku wat tau jerk... =D

Trial pon da xlme dah. SEminggu pas cuti bulan lapan xsilap aku. Tp, ada yg kata 3 minggu pas cuti seminggu. Aku pon kepeningan. Yg daku pasti, trial SPM bulan 9. Trial PMR lak seminggu jer lagi (btl ke?). Gud luck to all PMR and SPM candidates!! chaiyok2!! Ka pon Dinie.. u can do it!!! juz kill them all!!! push urself to the next level. Aku tau ka blh Dinie!! ahahaa.. aku ni mamai kot. Baru bgn tido la katakan.. ehehee..

OK ah.. chow... nk wat folio addmath.. Wassalam... =)

No comments:

Post a Comment