Aug 28, 2008

"Lie On Gemstone"

Assalamualaikum.

Hi all...
Lama xon9... Wlaupun xla lama mana, tp rasa cam lama...
trial lak rasa mcm makin kejap je...

Baru abes study addmath. Pas ni, blh ah dpt A kot. Er, mybe B... heee... =D
Trial... trial... aku xrasa aku ready utk itu. xsme subjek aku ready lagi. Dgr kata, trial kali ni agak susah. Tapi skolah aku, soalan buat sendiri. Heh, pelik gak aku. Boleh lak camtu. Mungkin disebabkan cluster scho0l lah kot.

And, minggu ni mmg byk btl kerja. Aku memang slalu gak ah letih. Mungkin disebabkan baru lps cuti yang agak panjang, kerja yg sedikit pun dirasakan banyak. Letih camner pun, aku dah boleh stay up malam semula!!! Yay!! Dekat 2 minggu gak ah aku xstay up memalam. Dan selama 2minggu itu jugalah, aku xbuat homework yg diberikan kepadaku. Kalau buat pon kat skolah jer. Haiyaa...

Ok ah. Nak revise sejarah lak. Note sejarah pon xsiap lagi. Memang banyak tol kerja (kesan negatif yg disebabkan oleh terlalu happy dan byk membuang masa semasa cuti yg pnjng). Wahahaa...

Tuk korang sume yg akan mengambil peperiksaan yg BESAR, gud luck lah yer tuk korang. Chaiyok2!! =D Kalau korang ni memang jenis yg mmg giler dgn study, jgnlah study sampai stress. Sampai xsedar dengan apa yg berlaku di sekeliling. Study smart and hard. Jangan hard je tapi xsmart. Tapi kalau dah smart tu, xya hard xpe (xpe la kot).

D0akan kejayaanku utk SPM ye. =)
Sayonara bye bye...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment